3 Ağustos 2010 Salı

SİTEYE MÜZİK ÇALAR EKLEME HTML KODU

Hocam bu blog işine sardığımdan beri en büyük derdim buydu, siteme sevdiğim müzik parçalarını koyacağım, ismini tıklatınca tek satır kibar bi player çıkacak ve efendi gibi şarkı çalacak. Google dan beş dakkada bulurum sanıyordum ama çok mümkün olmadı. Bulduğum playerlar ya ek dosya istedi, ya çalışmadı. Dün hallettim şükür ve dedim ki aynı durumda arkadaşlar olabilir. Çok basit anlatıyorum.

1- Önce size sitenize eklemek istediğiniz parçaları yükleyebileceğiniz bedava bir site lazım. Çoğunu denedim 

a-) Türkçe istiyorsanız http://www.upload.gen.tr/
b-) İngilizcem iyi diyorsanız http://www.fileden.com/

ikiside çok basit üye olunan siteler ve sorunsuz çalışıyor, üye olduktan sonra sitenize eklemek istediğiniz şarkıları upload etmeniz ( yüklemeniz ) ve direk kodunu almanız gerekiyor. Bunu zaten çok basit yapabilirsiniz. 

2- İşte canavar gibi çalışan çok şık bir playerın html kodu hazır pişmiş.

işte kod :  http://www.upload.gen.tr/d.php/s13/r7n4392l/kod.doc.html

kodu direk buraya yapıştırdığım da blogdan dolayı html olarak gördüğünden dosya yapıp yükledim. Linki adres satırına yapıştırıp açtığınızda word dosyası indireceksiniz.

kırmızı yazıların yerine sizin upload ettiğiniz şarkının kodunu yapıştırın, mavi yazılar yerine tıklanmasını istediğiniz kelimeyi yazın. Alttaki scrip kodu playerı çalıştıracak onu aynen yapıştırın. Tabi sitenizin html kodlarında tagları arasına, blogcuysanız html gadget yada kayıt olarak yapabilirsiniz. 

soru sormaktan çekinmeyin : volkanertunc@gmail.com

siz sorun ben söyleyeyim hocam, hepimiz aynı denizlerde boğulmayalım, html işini çözene kadar anam ağladı.

3 yorum:

  1. ben bu kayıtı yazdıktan sonra çok geliştirdim,mail atarsanız bu sitedeki playere anlatırım

    YanıtlaSil
  2. bunlarda ilgnizi çakebilir yazıyo onu nasıl yapıyosunuz ?

    YanıtlaSil
  3. http://www.linkwithin.com/learn?ref=widget

    bu siteye gidip get widget i tıkla hocam

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...