22 Eylül 2010 Çarşamba

etkinlik - filmekimi


ya arkadaş neden İstanbul'da yaşamıyorum sanki dediğim anlardan biridir bu, 


"İstanbul Kültür Sanat Vakfı tarafından sinemanın destekçisi LG sponsorluğunda düzenlenen Filmekimi, dokuzuncu yılında yine dünyanın belli başlı festivallerinde gösterilen ve çok ses getiren ödüllü yapıtlarla usta yönetmenlerin son filmlerini izleyicilerle buluşturacak.
Sekiz yıl boyunca Beyoğlu Emek Sineması’nda gerçekleştirilen Filmekimi, bu yıl Emek’in yokluğunda Atlas ve Beyoğlu sinemalarının yanı sıra, Cinebonus Maçka G-mall Sineması’nın 2 ayrı salonunda olmak üzere 4 ayrı salonda izleyicilerle buluşacak. Bu yıl 31 filmden oluşan zengin programıyla 7 gün boyunca 4 ayrı salonda izleyiciyle buluşacak Filmekimi’nde
akşam 21.30 seanslarında bir filmin galası yapılacak"


Milliyette bu haberi görüp birazda ayrıntısına bakınca yaşadığıma lanet ettim, ne kalmışsa maziden yırtıp attım, İstanbullular gerçekten çok şanslı, ben başkente 70 km uzaklıkta yaşıyorum ama Ankara sanat yönünden çok zayıf bir il, ne varsa İstanbul için var.
hadi bakalım İstanbullular tadını çıkartın doya doya
ayrıntı için : http://filmekimi.org 
gösterilecek filmler 
Galalar
Turne
Gümmm
Carlos
Ağaç
Mamut
•Montpensier prensesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkürler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...