1 Ekim 2010 Cuma

film - birdy izle


TAVSİYE ' nin sanırım en büyük kıyağı budur
benim çocukken seyredip hiç unutamadığım, yıllardır da arayıp en sonunda dvd sini bulduğum, arşivimin gözbebeği
arkadaşlığın anlamı üzerine....... çok ta anlatmak istemiyorum, muhakkak izleyin, bulamazsınız diye buraya koyuyorum, bulup koyana kadar göbeğim çatladı, eğer izleyen olursa bi yorum falan yazsada boşa uğraşmadığımı anlasam.
hiç bir beklentim olmadan çok zaman ve emek veriyorum
iki satır yorum yazmaya üşenmeyin

not : download yazan yerden indireceğiniz program DIV X formatındaki filmleri izleyebilmeniz için çok güzel bir program, kesinlikle bir zararı yoktur ve gönül rahatlığıyla indirebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkürler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...