27 Şubat 2013 Çarşamba

depresyonumun şarkıları



sad but true dinliyorsam bende durum kötü demektir. coming undone a geçmişsem kaçın!

bu gün de o moddayım, içimde küçük küçük adamlar var sanki, bir kısmı diğer kısmına biber gazı sıkıyor da onlar da göğsümden dışarı kaçmaya çalışıyorlar gibi hissediyorum.

böyle durumlarda, kimseyi kırıp dökmeden sakinleşmemin tek yolu sert şarkılar dinleyip kafa sallamak. depresyon zayıfsa sad but true, tecavüze uğramış gibi hissediyorsam coming undone işe yarıyor. coming undona bağlamışsam ve sen oralardaysan uzaklaş abi, zarar verebilirim. son sokta I disappear baktın benim odadan böyle bi ses geliyor ve sen odaya girdin.... artık senin için çok geç, tüm yapabileceğin çömelip hareketsiz kalmak..
  
ve bu gün de öyle bir gün, oydu buydu derken şurada yeni bir şarkı keşfettim ve rahatladım,  sanırım 10 dan fazla kez dinledim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkürler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...