13 Ağustos 2013 Salı

media markt an alışveriş yapmak

bildiğin çiledir arkadaş

tamam fiyat iyi ama ürün eline ulaşana kadar (ki 03.08.2013 tarihli siparişim halen bana ulaşmadı) öl öl diril işin gücün yoksa.

ilk olarak şunu söylemeliyim, internet siteleri satış yapmak için ne kadar güzelse hizmetin devamında o kadar kötü, ne siparişini takip edebiliyorsun, ne de ürünle ilgili şikayetlerine cevap veren var.

ikincisi, kargo ile değil adı sanı duyulmamış lojistik firmalarıyla çalışıyorlar. iki günlük dedektiflikten sonra izini bulduğum tezel lojistik ankara şubesindeki arkadaşlar bana " ürününüz 2 gündür ankara depomuzda ama kırıkkaleye ne zaman araç çıkartırız bilmiyoruz" deyince gerçek şoku yaşadım. 

üç, media markt müşteri hizmetleri korkunç, temsilciye çabuk ulaşıyorsunuz ama ulaşmanız hiç bir işe yaramıyor, size lojistik firmasının telefonunu verip baştan savıyorlar.


bu kadar stres 100 tl fiyat farkı için çekilir mi? valla ben çekmem bir daha, bakmadan almam, bundan sonra baksam da almam.

zaten Metin Şentürk'ün reklamında oynamasından huylanmalıydım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkürler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...