19 Haziran 2010 Cumartesi

ÜSTÜ KALSIN

Ölüyorum tanrım 
Bu da oldu işte. 

Her ölüm erken ölümdür 
Biliyorum tanrım. 

Ama, ayrıca, aldığın şu hayat 
Fena değildir... 

Üstü kalsın...


                                                      CEMAL SÜREYYA


bunlar bir insanın dilinden nasıl dökülür, nasıl bir insan bu kadar rahat karşılayabilir ölümü? sanırım nefes aldığı sürece istediklerini yapabilmiş, içi rahat, gönlü rahat bir insanın rahatlığıdır bu. '' ideallerini gerçekleştiremiyorsan gerçeklerini idealleştir '' A. şerif İZGÖREN' in bir kitabında okumuştum bu cümleyi. mutlu olmakla alakalı güzel öğretilerdi okuduklarım. Cemal Süreyya'nın dizelerinden de en azından gerçeklerini idealleştirmiş bir adamın huzurlu bekleyişi var. 

çevrenize dikkatlice bir bakın,
binlerce başarılı, zengin, saygın ama mutsuz insan göreceksiniz. insanlar mutlu oldukları hayatı değil kendilerine dayatılmış hayatı yaşıyor ve hatta yaşamaya çalışıyorlar. tüketmekle mutlu olunacağı öğretildi bize çünkü, daha büyük araba, daha büyük televizyon daha dik memeler daha geniş ev daha daha daha daha....... daha nereye kadar daha?

ben kendi içimde çözdüm şükür sorunu, şimdi hiç değilse daha huzurluyum, yaptığım işi daha severek yapıyorum, çocuklarımı daha içten seviyorum yaşadığım hayatı daha severek yaşıyorum, çokta bir şey değiştirmedim aslında birazcık kendime zaman ayırdım bir de kuş seslerini duymayı öğrendim.

dikkatli dinleyin siz de duyacaksınız, bak, dikkatli dinle gördün mü?





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkürler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...