18 Haziran 2010 Cuma

YANLIŞ ARKADAŞ

Bir Perşembe akşamıydı

Ya da pazartesi
Ne fark eder akşamdı işte
Küf kokusu abanmış kirli bir akşam
Aklımda şahane bir küfür
Bir de sen
Öpsem çocuktun
Kaçsam korkak
Ne fark eder
Aklımdaydın işte
Seni düşündüm
Paltom ıslak, ellerime değen bozuk para
Kirpiklerimden süzülen üç beş damla
Romantik bi durum anlayacağın
Niye sen
Düşündüm işte
Küf kokusu abanmış kirli bir akşam
Aklımda sen

Ellerini düşündüm
Senin miydi o eller
Çok küçük olmalısın o zaman
Serçe kanadı gibiydiler
Yüzünü düşündüm
Hatırlayamadım
Sanki eski bir film yıldızına benziyordun
İşte o zaman düşürdüm
Galiba elime değen bozuk paraydın
Yada yere düşünce ses çıkarmayan
Kibrit çöpü gibi bir şey
Karanlıktı görmedim
Belki de kirpiklerimden süzülen
Üç beş damladan biriydin
İçini düşündüm
Boştu
Dışını düşündüm
Hoştu
Akşamı düşündüm
Seni düşündüm
Ne kadar da narindin
Tutmaya ellerini ellerim korktu
Küfür
Sen
İçin
Dışın
Ve illet küf kokusu
Bozuk para
Kibrit çöpü
Üç beş damla yaş
Aklımda sen
Yoldaydım
Üşüyordum
Seni düşündüm
Haberin var mıydı
Umurunda mıydı
Tebessüm
Baş sallayış
Ve yolun bitişi
Uğurlar olsun
Yol bitti
Sen bittin
Küf kokusu bitti
Geriye bir küfür kaldı
Üç beş damla yaş
Hoşça kal
Yanlış arkadaş


14/04/2006
hiç kimse yokken
tekil yanlışıma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkürler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...