9 Ekim 2010 Cumartesi

müzik- natasha atlas

memlekette ki arabesk müzik düşkünlüğüyle ilgili daha öncede çok yazdım söyledim, arabeskten nefret ediyorum ve ard niyetle yapıldığını düşünüyorum, halkı ümitsizliğe, bezginliğe, vazgeçmişliğe sürüklemenin en basit yolu sanırım. yoz kültürün yutturulmasından başka bir şey değil ve maalesef bu ülkeye 60 sene yutturdular bunu.
natasha atlas gafsa
illaha arap ezgileriyle donatılmış müzikse dileğiniz buyrun, Natasha Atlas sizi arap müziğine doyursun, şans eseri dinlediğim bu sanatçı arap müziğini evrensel boyuta taşıyabilmiş başarılı bir yorumcu. belçika doğumlu anne tarafından ingiliz baba tarafından mısır asıllı, yahudi-arap karışımı müslüman.bunu ben söylemiyorum kendi diyor.kendi deyimiyle kökenleri nedeniyle göçebe olmaya yazgılı. ama sesi müthiş, ümmü gülsüm'ün halefi. özellikle soleil d'egypte, mon amie la rose ve çennet kralığı soundtrack'ında yer alan şarkısını şiddetle tavsiye ederim.
işte Natasha Atlastan bir kaç video size



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkürler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...