24 Ocak 2012 Salı

film - babamın penguenleri


televizyonun esaretinden kurtuluyorum yavaş yavaş, flash diskten film seyredebiliyorum ya artık deyme keyfime. haberlerden sonra türk milleti için afyon vakti, benim için sinema vakti oldu. dün de aynen öyle yaptım, haberleri seyrettim, tribe soktum kendimi peşinden tv mizin kumandasından home, video, usb, babam?n penguenler? ( tüm elektronik aletler halen Türkçe düşmanı ) yönergelerini takip ederek prangalarımdan kurtuldum. hapishanenin duvarlarından atlarken de çocuklarımı da aldım yanıma. bazı filmler vardır çocuklarınla izleyemezsin, bazı filmler de vardır çocuklarınla izleyemezsin ( düşün bak aynı şey değil ) bu film çocuklarınla izleyebileceğin, hatta izlemen gereken bir film. çok eğlendirici ama çok eğlendirici, pozitif elektrik verici ( peh). 

şiddeti tavsiye etmem ama bu filmi ailecek şiddetle tavsiye ederim.

dip not : ( demek ki yazının dibi geldi ) cips filmin düşmanı, kesinlikle duyamıyorsun ( evet ben yeni öğrendim)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkürler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...