23 Ocak 2012 Pazartesi

toptan tavsiye

uzun zaman sonra tam istediğim gibi bir hafta sonu geçirdim, yok öyle çılgın partiler falan değil, evden dışarı adımımı atmadım. bol film izledim, bol bol okudum, tv den uzak durdum ve internetim kesikti. camdan dışarı her baktığımda lapa lapa yağan karı gördüm. güzeldi valla.

filmler :

1- süper 8 - daha izleyememiştim ve merak ediyordum. güzel bir bilim kurgu filmi olmuş, biraz gurbet hasret adama neler yaptırır mesajı falan var, izlemeye değer. ufak bi eleştiri, sonuna az daha zaman harcansaymış fena olmazmış hani










2- kaçış planı - russell crowe severim ben, bunu da izleyememiştim. çok beğendim, çok büyük heyecan yaşayarak, sıra dışı bir maceranın içinde buldum kendimi. izlemek lazım derim.










3- patrondan kurtulma sanatı - pazartesiş pazartesi halen gülüp duruyorsam, az da olsa bi enerjim varsa birazını bu filme borçluyum. çocuklarınızla seyredemezsiniz ama izlerseniz çok gülersiniz. adamlar manyak aaabi dedirtecek cinsten.










kitap :

psikopat - keith ablow ; malum ben seri cinayet seviyorum, bir de kendim yazacağımdan ötürü ( bu nasıl kelime baba yaaa) tamamen bu tarz kitaplara takmış durumdayım. söylemem gerekir ki bu kitap diğerlerinden içerik olarak biraz farlı, çok fazla teknik terim ve sayfa altı açıklamalarıyla psikoloji meraklılarına iyi gelebilir. hayatımın kitabı değil tabi ki ama güzel.













işte böyle bir hafta sonundan sonra geldim koltuğumda oturuyorum, siz beni beğenin diye blog yazıyorum, O'nu özlüyorum ve hiiiç çalışasım yok. nasıl olacaksa, dur bakalım, belki çalışma ilhamı perisi de vardır ha?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkürler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...