18 Mayıs 2012 Cuma

tefrika roman yarışması



şans mıdır, kader mi, tam ben roman yazmaya çalışırken bu yarışma çıktı karşıma. para ödülü yok ama idare edecez artık, kazananın romanını yayınlıyorlar. Mantıklı geldi, katıldım. Arkası yarın tadında yayınlanmaya başladı kitabımız.

THE CHAT Benim romanın adı, ismini tıklatınca yarışmanın yapıldığı siteye bağlanabilirsiniz. İçinizde belki katılmak isteyen de olur. ( görüyorsun bence iyi niyetli, toplumca salak kişiliğimi, kendime illa rakip çıkartcam ) diğer tefrikalara baktım, bir kaç tanesine amatör demeye dilim varmadı, bence şansım az ama yok değil. surviver de SMS e çıkan adam tribi yapıyom, kalmam gerekiyors kalırım, gitmem gerekiyorsa giderim, hayırlısı olsun diye düşünüyorum.

haber vereyim dedim, iş işten geçince, "aaaaaaaa, neden haber vermedin, destek olurduk yalancılığını yapmasın kimse. aha yarışma aha link.

Not: beğendiğiniz romanın altına beğeninizi yazarak oy kullanabilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkürler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...